
Regulamin świadczenia usług prawnych drogą elektroniczną
(e-porady)
§1
Właścicielem strony internetowej www.lukaszniestroj.pl zwanej dalej „stroną” jest firma Doradztwo Prawne „IUDICIUM” Łukasz Niestrój, ul. Gen. W. Sikorskiego 13 lok. 2, 42-200 Częstochowa, zwany dalej „Doradztwo Prawne”.
§2
Doradztwo Prawne za pośrednictwem zakładki „E-porada” znajdującego się na stronie przyjmuje od zainteresowanych osób zapytania prawne, na podstawie których może świadczyć pomoc prawną.
§3
Osoba zainteresowana uzyskaniem porady drogą elektroniczną zadaje pytanie, korzystając z zakładki „E-porada” Klient potwierdza, iż zapoznał się z „Regulaminem świadczenia usług prawnych drogą elektroniczną” przez Doradztwo Prawne oraz, że akceptuje wszystkie jego postanowienia.
§4
1. Do uzyskania usługi prawnej ze strony Doradztwo Prawnego wymagane jest wypełnienie pól obowiązkowych formularza zgłoszeniowego, tj. podanie: imienia i nazwiska lub nazwę firmy, adresu e-mail, a także w celu umożliwienia lepszego kontaktu numeru telefonu.
2. Klient którego pytanie prawne dotyczy kwestii związanej z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, powinien podać dane jego firmy.
3. Ponadto nie jest wymagane podawanie przez Klienta innych danych osobowych lub jakichkolwiek danych indywidualizujących.
4. Wyłączenie wskazane w ust. 3 nie dotyczy przypadku zażądania przez Klienta wystawienia faktury VAT. Klient w takim przypadku jest zobowiązany do podania wszystkich danych wymaganych do wystawienia faktury VAT za wyświadczone usługi.
5. Klient upoważnia Kancelarię do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy.
§5
Dane osobowe i kontaktowe przekazane przez Klienta, a także opis stanu faktycznego sprawy przekazany przy pomocy formularza „E-porady”, a także przesłane w formie załącznika dokumenty, Doradztwo Prawne wykorzystuje z zachowaniem poufności tylko do udzielenia pomocy prawnej danego Klienta nie udostępniając ich osobom trzecim.
§6
1. Udzielenie porady prawnej przez Doradztwo Prawne opiera się o stan faktyczny przedstawiony przez Klienta za pośrednictwem formularza „E-porada”.
2. Udzielenie pomocy prawnej możliwe jest tylko na podstawie stanu faktycznego przedstawionego przez Klienta w sposób jasny, wyczerpujący i precyzyjny. Klient powinien również udzielić rzetelnych oraz wyczerpujących odpowiedzi na ewentualne dodatkowe pytania Doradztwo Prawnego lub przesłania dodatkowych dokumentów, jeżeli zajdzie potrzeba uściślenia zlecenia, w szczególności w zakresie stanu faktycznego.
§7
Po przesłaniu zapytania za pośrednictwem formularza „Zlecenie online” Doradztwo Prawne dokonuje wstępnej analizy przedstawionego zagadnienia prawnego, a także dokonuje wyceny usługi. Po dokonaniu wyceny usługi Klient otrzymuje informację o kosztach porady bądź sporządzenia opinii prawnej do akceptacji. Czas, w jakim klient otrzymuje wycenę niezwłocznie w terminie, nie przekraczającym jednak 3 dni roboczych.
§8
Jeżeli wycena zostaje zaakceptowana przez Klienta, zobowiązany jest on do dokonania przelewu na wskazany niżej rachunek bankowy Doradztwo Prawnego:
Bank Zachodni WBK o numerze: 29 1090 1304 0000 0001 0537 4550
§9
Umowa o świadczenie usług prawnych drogą elektroniczną za pośrednictwem zakładki „E-porada”, zostaje zawarta dopiero z chwilą otrzymania przelewu od Klienta.
§10
Odpowiedzi na przedstawione przez Klienta zagadnienie prawne w ramach pomocy prawnej udzielane będą w terminie wskazanym Klientowi we wstępnej analizie oraz wycenie licząc od dnia zaksięgowania na koncie Kancelarii opłaty za poradę zgodnie z wyceną.
§11
1. W przypadku zaistnienia konieczności wyjaśnienia lub uzupełnienia przekazanego przez Klienta zagadnienia prawnego, w szczególności przedstawionego stanu faktycznego o dodatkowe dane lub informacje niezbędne do udzielenia pomocy prawnej, załączenie brakujących dokumentów, Doradztwo Prawne zwróci się do Klienta z prośbą o przekazanie brakujących danych, informacji lub dokumentów. Otrzymanie pomocy prawnej ze strony Kancelarii uzależnione jest w takim przypadku od przekazania przez Klienta brakujących danych lub informacji.
2. Termin do udzielenia odpowiedzi, o którym mowa w § 10 liczy się od momentu uzyskania przez Kancelarię pełnych danych od Klienta.
§12
1. Klient, który ma zastrzeżenia do jakości merytorycznej treści udzielonej porady prawnej oraz terminu jej udzielenia, ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
2. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia.
3. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail podany przez Klienta.
4. Doradztwo Prawne nie odpowiada za nieścisłości lub niepełną poradę będącą wynikiem podania przez Klienta błędnego lub niepełnego stanu faktycznego, niezałączenia żądanych dokumentów. W takim wypadku Doradztwo Prawne zachowuje uprawnienie do zachowania wynagrodzenia za wykonaną usługę.
§ 13
We wszelkich sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem odpowiednie zastosowanie znajdują właściwe przepisy, w szczególności odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r., Nr 144, poz.1204; ze zm.).
§14
Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji w serwisie.